Eveline's Asian Streetfood
Στο "Eveline's Asian Streetfood", η Έβελιν Γου μας δείχνει πώς να ετοιμάσουμε τα πιο νόστιμα ασιατικά πιάτα σε λιγότερο από 15 λεπτά. Μας μαθαίνει να φτιάχνουμε νόστιμες ασιατικές συνταγές στο σπίτι. Εξηγεί βήμα βήμα πώς να βάλουμε κάτι νόστιμο γρήγορα στο τραπέζι. Κάθε επεισόδιο παρουσιάζει διαφορετικές κουζίνες, επιτρέποντάς μας να ανακαλύψουμε αγαπημένες συνταγές απ’ όλον τον κόσμο.
Στο "Eveline's Asian Streetfood", η Έβελιν Γου μας δείχνει πώς να ετοιμάσουμε τα πιο νόστιμα ασιατικά πιάτα σε λιγότερο από 15 λεπτά. Η Έβελιν Γου είναι σεφ και ιδιοκτήτρια οχτώ εστιατορίων. Σε κάθε επεισόδιο, μας δείχνει πώς να φτιάχνουμε ασιατικές συνταγές στο σπίτι. Μας εξηγεί βήμα βήμα πώς να βάλουμε κάτι νόστιμο γρήγορα στο τραπέζι. Κάθε επεισόδιο παρουσιάζει διαφορετικές κουζίνες, επιτρέποντάς μας να ανακαλύψουμε αγαπημένες συνταγές απ’ όλον τον κόσμο. Στο εξής, μπορείτε να φτιάξετε τα πιο νόστιμα πιάτα στο σπίτι.