Karsu's Turkse Keuken
Η Κάρσου είναι μια νεαρή και ταλαντούχα διεθνής καλλιτέχνιδα, αλλά προέρχεται από μια οικογένεια εστιατόρων. Για τους φίλους, τους συγγενείς και για εμάς, μαγειρεύει απλά πιάτα από την πατρίδα της την Τουρκία.