De Smaak van Nederland
Η παρουσιάστρια μαγειρικής Γιάνι βαν ντερ Χάιντεν εξερευνά την ολλανδική κουζίνα στην εκπομπή «De Smaak van Nederland» για να ανακαλύψει αν τα κλασικά ολλανδικά πιάτα βρίσκονται ακόμα στο καθημερινό μενού ή αν πλέον είναι προτιμότερο ένα γρήγορο και εύκολο πιάτο ζυμαρικών. Το 24Kitchen έκανε εκτεταμένη έρευνα και έχει όλες τις απαντήσεις. Σε έξι συναρπαστικά επεισόδια, το καθένα με δικό του θέμα, η Γιάνι μας εξηγεί πώς έχουν τα πράγματα.