Heerlijk Oostenrijk
Η δημοσιογράφος γεύσης Λάουρα ντε Γκρέιβ ταξιδεύει στην πανέμορφη εξοχή της Αυστρίας με μια μηχανή. Στη διαδρομή, σταματά να μιλήσει με αγρότες, σεφ και παραγωγούς τροφίμων, που έχουν συναρπαστικές ιστορίες να διηγηθούν και χρησιμοποιούν τεχνικές εκατοντάδων ετών. Αυτοί οι άνθρωποι βοηθούν τη Λάουρα στην αναζήτησή της για τα μυστικά της αυστριακής κουζίνας και της δείχνουν ότι δεν αποτελείται μόνο από σνίτσελ και στρούντελ μήλου. Και φυσικά βοηθούν τη Λάουρα να φτιάξει κλασικά αυστριακά πιάτα!