ΣΤΑ ΒΑΘΗ ΤΩΝ ΩΚΕΑΝΩΝ: ΠΟΤΑΜΟΣ ΜΙΣΙΣΙΠΗΣ ΚΑΙ ΑΡΚΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
Η εκπομπή ρίχνει φως επάνω στο άγνωστο. Συνδυάζει την εξερεύνηση με εξελιγμένη τεχνολογία και αποκαλύπτει στοιχεία για απίστευτα υποθαλάσσια μυστήρια.
Συνδυάζοντας υποθαλάσσιες έρευνες με εξελιγμένη τεχνολογία, η εκπομπή αποκαλύπτει κρυμμένα μυστικά και χαμένους κόσμους. Δείχνουμε αυτά που υπάρχουν εκεί, μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια. Για τέταρτη σεζόν, με ένα νέο στυλ, παρουσιάζουμε στοιχεία και ιστορίες από κορυφαίους αρχαιολόγους και εξερευνητές.