Schwarzach 23 und die Jagd nach dem Mordsfinger
Munich Airport at daybreak, and Willy is laid dead after being stabbed, bleeding to death and then being run over. Franz Germinger junior is investigating the case and his sister, Anna, and his parents are joining in.
Munich Airport at daybreak, and Willy is laid dead after being stabbed, bleeding to death and then being run over. Franz Germinger junior is investigating the case. A radical right-wing taxi driver, two agents who are working undercover and the crazy daughter of the victim are keeping him busy. But he is not alone, since his little sister Anna is unauthorizedly investigating the case as well. And how else could it be: his parents, Franz senior and Erika, know the victim of course from back in the day and they are following their own leads. "This is a big thing," assumes Franz junior’s colleague Karl. And he’s about right with that.