Trails of History
This documentary series invites you to walk in the footsteps of history. In the four corners of France, the famous trails have many surprises in store.
This documentary series invites you to walk in the footsteps of history. In the four corners of France, the famous trails have many surprises in store. Via the winding routes that traverse forests, streams and mountains, history has left an imprint in the landscapes of France that is clear to see for any hiker looking for a journey through time.