My First Love New Beginnings
A trouble magnet in love, school, and family, these five young people overcome every difficulty by holding on to each other and continue to move forward together, keeping the promise they made when they were children. Having left behind the challenging university exam marathon, the gang meets again in Istanbul as they go through various events.