My First Love
Yaprak has built a colorful world for herself, away from girls, surrounded by four men she trusts. One day, her world changes with the games of Barış, who mysteriously enters her life. Together, we will witness the sincere story of these five youngsters who are a magnet for trouble, love, school, and their families, and overcome all difficulties by holding on to each other.