Punch
Wan-deuk is a rebellious teenager who comes from a poor family. Reckless and impulsive, Wan-deuk causes a lot trouble. Wan-deuk's neighbor, Dong-joo, who is a high school teacher, appears to pick on Wan-deuk, but is actually trying to guide him on the right path. With Dong-joo's help, Wan-deuk's life begins to take a turn.