Return to the 36th Chamber
A streetwise hustler Chou Chun Chi goes to the Shaolin and asks Monk San Te to teach him kung fu. San Te asks him to build scaffolds all around the temple, thus giving him the opportunity to witness how the kung fu of the 36 chambers is practiced. Subsequently, Chou Chun Chi punishes the villains.
A streetwise hustler Chou Chun Chi pretends to be Monk San Te to trick villain Wang Kao Feng but his trickery fails and gets himself a good beating. He consequently goes to the Shaolin and asks Monk San Te to teach him kung fu but to no avail. Eventually, Monk San Te keeps Chou Chun Chi in the temple and gives him a task of building scaffolds all around the temple and renovating the entire complex. He thus has the opportunity to witness how the kung fu of the 36 chambers is practiced. Upon finishing the task, Chou Chun Chi is expelled by Monk San Te. He is angry but little does he know that he has already mastered Shaolin kung fu. Subsequently, Chou Chun Chi punishes the villains with his kung fu, and earns himself the title of Scaffolding Master of Shaolin.