Lyckad Upptining Av Herr Moro
Milo Moron entistä kumppania Adriania on kryosäilytetty viimeiset 43 vuotta. Milo saa selville, että Adrian voidaan sulattaa ja herättää henkiin. Kun ScandiCryonicsin henkilökunta saapuu hakemaan Adrianin ruumiin sisältävää kryokonttia, Milo tajuaa, ettei hän ehkä ole valmis Adrianin palaamiseen.