Nǎi Nai & Wài Pó
Ensimmäisen sukupolven taiwaninamerikkalainen elokuvaohjaaja Sean Wang kääntää kameransa kohti isoäitejään (”Nǎi Nai” ja ”Wài Pó”), jotka ovat erottamattomat ystävät ja kämppäkaverit vielä yli 80- ja 90-vuotiaina. Kamera tallentaa arjen odottamattomat ilot, kun rouvat tanssivat, voimistelevat ja piereskelevät huolensa unholaan ja päätyvät lopulta puhutteleviin pohdintoihin eletyn elämän iloista ja suruista. Yhdessä isoäidit ja lapsenlapsi muistuttavat meille, että vanhuuden ei tarvitse merkitä kuihtumista.