Lost Treasures Of Egypt
Mukaansatempaavassa ja toiminnantäyteisessä sarjassa seurataan kansainvälistä egyptologien ryhmää, kun he kaivavat esiin maailman runsainta muinaista arkeologiaa, eli Egyptin kadonneita aarteita. Ohjelmassa päästään tarkkailemaan ennennäkemättömällä tavalla kaivauksia ja arkeologian etulinjassa työskenteleviä ryhmiä, kun he taistelevat korventavassa kuumuudessa ja karussa maastossa päästäkseen tekemään kaikkien aikojen löytöjä.