Saving Giraffes: The Long Journey Home
Kenian Rift Valleyn kirahvit ovat melkeinpä kaikki kadonneet – niiden populaatiota ovat tuhonneet niin salametsästys kuin sota. Vuosikymmenten konfliktien jälkeen yhteisö ryhtyy tuomaan kirahvit takaisin, alkaen kahdeksan kirahvin laumasta. Rankkasateet synnyttävät kuitenkin tulvintaa, mikä jättää lauman saarretuksi. Ryhmän eläinlääkäreitä, yhteisöjohtajia ja luonnonsuojelijoita täytyy yrittää vaarallista pelastusta ennen kuin on liian myöhäistä.