Spider's Web, The: Britain's Second Empire
Tänään jopa puolet maailman offshore-varallisuudesta on piilotettuna brittiläisiin offshore-lainsäädäntöalueisiin ja Britanniaan – maailman suurimpiin toimijoihin kansainvälisessä rahoitusmaailmassa. Kuinka tämä on tapahtunut ja mikä vaikutus sillä on maailmaan tänään?