Solar System: The Secrets of the Universe
Liity isäntämme seuraan vuoden 2050 kansainväliselle avaruusasemalle. Ihastele kolmiulotteisia näkymiä ja opi paljon asioita meitä ympäröivistä taivaankappaleista.