Wild Boar: The Comeback
Tämä dokumentti tutkii villisian paluuta, joka aiemmin kärsi rautaesiripusta, mutta menestyy nyt helppojen ruokalähteiden ansiosta Länsi-Euroopassa. Dokumentti kuvaa villisian älykkyyttä ja sopeutumiskykyä, kun se kerää ruokaa Alppien laaksoissa ja välttelee metsästäjiä. Vaikka jotkut pitävät sitä nykyaikaisena vitsauksena, dokumentti paljastaa villisian söpöksi ja älykkääksi selviytyjäksi.