Shaun the Sheep
Tutustu Laten, Vuhkun, Maajussin ja lauman muiden jäsenten elämään Sammalperän farmilla. Laakson rauha muuttuu kaaokseksi kedolla Laten saattaessa laumansa kaikenlaisiin edesottamuksiin ja yhteenottoihin, höynäyttäen Vuhku Vahtikoiraa Maajussin katseen välttäessä.