4Ever
Nuoret muusikot Ian, Andy, Dario ja Ciro tapaavat sattumalta ravintolassa, kun yhden heistä lainaama arvokas kitara katoaa. Heidän tulee yhdessä löytää se ja palauttaa se omistajalleen. Tämän saavuttaakseen heistä täytyy tulla tunnettu miamilainen poikabändi, vaikka he hädin tuskin tuntevat toisiaan.
Ian, Andy, Dario ja Ciro tapaavat sattumalta ravintolatappelun aikana. Pian he löytävät itsensä odottamattomasta tilanteesta: arvokas kitara katoaa, ja poikanelikon tulee löytää se, ennen kuin kitaran omistaja tajuaa, että yksi pojista oli lainannut sitä luvatta. Tämän saavuttaakseen näiden taitavien muusikoiden tulee vallata Miamin musiikkipiirit ja perustaa menestyvä bändi. Kun henkilökohtaiset eroavaisuudet ja petokset tulevat päivänvaloon, tulee ainutlaatuisen sävelmän löytämisestä heitä yhdessä pitävä yhteinen kieli.