Antoni Porowski: Elämänmakuiset reseptit
Antoni vie kuuluisia henkilöitä eeppisille matkoille tutkimaan kulinaarisia ja esi-isiltä perittyjä juuriaan Italiaan, Saksaan, Isoon-Britanniaan, Senegaliin, Etelä-Koreaan ja Borneoon.