Plastiki: 12 000 pullon vene
Seuraa Plastikin ainutlaatuista matkaa. Kyseessä on vene, joka on rakennettu yli 12 000 kierrätetystä muovipullosta.
Seuraamme Plastikin matkaa. Se on yli 12 000 kierrätetystä muovipullosta tehty vene. Seikkailija David De Rothschildin ekounelma on levittää ympäristövastuullisuuden viestiä kautta maailman.