Primal Survivor: Over the Andes
Etelä-Amerikan halki kulkevan kunnianhimoisen matkansa ensimmäisellä osuudella Hazen Audel ponnistelee käärmeitä kuhisevissa rämeissä ja laskeutuu alas uhkaavia vesiputouksia ottakseen osaa metsästykseen ja sadonkorjuujuhlaan.