Diament Olgi
Lengyelországban vagyunk, a 80-as évek elején. A hétéves Olga nagyon szereti az apját, és amikor a tücske meghal, ráeszmél, hogy az időt nem lehet visszafordítani. Hogy megnyugtassa, az apja elmesél neki egy furcsa történetet egy gyémántszemű óriásról. A mese az idő természetéről szól. Hamarosan megtudják, hogy ez a legenda mindkettejük életére hatással van. A gyémántok valódiak!