PORTRAITS DE VOYAGE : JAPON - Hojo Jutsu
A hódzsó-dzsucu a hagyományos japán harcművészet egyik ága, melynek része az ember lekötözése. A kinbaku egy japán kötözési technika, melyet egykor a rendőrök alkalmaztak, ám azóta pajzánabb célra is használják: erotikus és szadomazochisztikus játékokhoz.