Early to Bed
Az álmos Donald lefekvéshez készülődik, de útközben számos kihívással kell szembenéznie. Amikor végre készen áll az alvásra, egy idegesítően hangosan ketyegő ébresztőóra tartja ébren. Vajon sikerül Donaldnak végre belemerülnie az áhított álomba?