Ezermester Donald kacsa
Háp, háp! Donald kacsa kerül a középpontba az elismert animátor, Mark Henn rendezte vadonatúj rövidfilmben. Vágni lehet a feszültséget, amikor Donald elindul, hogy kicseréljen egy villanykörtét, ám akadályok és bonyodalomak sora keresztezi útját. Erőfeszítései, hogy enyhítse a kárt, egyre fokozódó frusztrációhoz és szórakoztató káoszhoz vezetnek.
Háp, háp! Vadonatúj rövidfilm, Donald kacsa főszereplésével, amelyet az elismert animátor, Disney-legenda Mark Henn rendezett (olyan szeretett karakterek supervisora, mint Ariel, Belle, Jázmin, a fiatal Szimba, Mulan és Tiana). Donald kipróbálja magát az otthoni barkácsolás terén: előbb csak egy villanykörtét cserél ki, de hamarosan vicces katasztrófák örvényébe kerül. Elveszíti a türelmét, egyre frusztráltabb lesz, miközben a dolgok kicsúsznak a kezei közül, és tűzijátékszerű finálé vár ránk. Donald kacsa az 1934-es Az okos tyúkanyócímű rövidfilmben debütált a vásznon, és utoljára az 1961-es The Litterbug című rövidfilmben kapott főszerepet. Azóta feltűnt a Roger nyúl a pácbancímű filmben és a Disney 2023-as rövidfilmjében, a Volt egyszer egy stúdióban..