Fiddling Around
Mickey egér számos arckifejezést és érzelmet (sőt, még hosszú hajat is) vonultat fel ebben az egyegeres, virtuóz hegedű-előadásban. Láthatatlan hallgatósággal áll szemben, köztük egy bekiabálóval, miközben nagy odaadással játszik el számos darabot, köztük a Magyar tánccal és a Tell Vilmos nyitányával. A Just Mickey-ként is ismert filmet Walt Disney rendezte.