Old MacDonald Duck
Donald kacsa ritmusra végzi teendőit a farmon, megeteti az állatokat, és Clementine-t, a tehenet is megfeji, de kiderül, hogy két legyet kellene ütnie egy csapásra (egyet legalábbis biztosan), amikor egy kitartó szárnyas megzavarja a terveit, és alaposan felbosszantja.