Secrets of Squirrels
Ez a dokumentumfilm a mókusok intelligenciáját és az élőhelyükre betelepülő új fajokkal szemben a túlélésért folytatott küzdelmüket mutatja be. Figyelemmel kísérhetjük, hogyan küzdenek a dominanciáért és a túlélésért a vörös mókusok.