Inside Beverly Hills - The Land Of The Rich and Famous
Az Inside Beverly Hills új oldaláról mutatja be a gazdagok, szépek és nagyon-nagyon híresek világhírű otthonát és játszóterét. Pillantson be egy olyan társaságba, amelyet a pénz, a luxusban bővelkedő életmód és a státusz határoz meg! Ismerje meg a vállalkozókat, ingatlanügynököket, stylistokat és tervezőket, akik a hollywoodi sztárok, a közösségi média szuperinfluenszerei, az arisztokraták és a vagyonukat Beverly Hillsben szerző milliomosok minden szeszélyét kiszolgálják!