What the Farmer Doesn’t Know
A műsor séfjei a hagyományos holland konyhától eltérő ételeket szolgálnak fel a farmercsaládoknak. A farmer konyhájában más kultúrák séfjei veszik át az irányítást. Surinamei rotit, japán teriyakit, marokkói tajine-t készítenek. Vajon a séfek kitágítják a farmerek kulináris horizontját? Vagy a családok ragaszkodni fognak a hagyományos krumpli-hús-zöldség ételükhöz?