Cooking for One Week
Ebben a műsorban Danny Jansen egyszerű recepteket mutat be, amik jól jönnek, ha kevés idejük van a főzésre. Ha hétvégén készítik el az ételeket, sok időt spórolhatnak a hétköznapokon, ám mégis finom, friss étel kerülhet az asztalra.