De Smaak van Nederland
A gasztrotévés Janny van der Heijden a De Smaak van Nederlandban a holland konyhát vizsgálja, hogy megtudja, vajon a hagyományos holland fogások ma is ott vannak-e a napi menüben, vagy mostanra inkább a gyors és könnyű tésztaételek kerültek előtérbe. A 24Kitchen alapos vizsgálatot végzett, és megszerzett minden választ a fenti kérdésekre. Hat megdöbbentő epizódban, amelyek mind saját témával készültek, Janny elmondja, hogyan működnek a dolgok valójában.