Mere Et Fille: Drøm om California
Isa og Barbara drar på en biltur til Los Angeles for å delta i en motekonkurranse. Men ingenting går som planlagt!
Barbaras drøm om å bli en god motedesigner går i oppfyllelse. Hun er valgt ut til finalen i WORLD FASHION SUMMER DRESS-konkurransen som finner sted om to uker! Det er fantastisk! Hun må vise den originale kjolen hun designet. Men hennes svært stolte mor er ikke glad over at konkurransen er i Los Angeles. Hun vil få muligheten til å reise over hele USA! Så skjer noe enda sprøere: på flyplassen hjelper hun en ung jente med å bli kvitt paparazzier. Den unge jenta viser seg å være en amerikansk tenåringsstjerne. Hun takker Barbara rikelig og inviterer henne til å komme på besøk. Dette er fantastisk! Bortsett fra… Barbaras mor, Isabelle, gjør alt hun kan for å bli invitert også. Brisen fra kalifornisk frihet som Barbara håpet på, blir raskt en katastrofisk storm med klønete Isabelle.