Austin og Ally
Austin, Ally, Dez og Trish – kjent som Team Austin – er på vei mot toppen! Disse fire bestevennene fortsetter å takle opp- og nedturene i musikkbransjen. Men veien mot stjernene er ikke alltid lett, spesielt når Austin har en rival som kopierer alt han gjør, Ally må fortelle sannheten om Trish sin nye kjæreste og Team Austin må bruke en veldig lang helg på å imponere en ti år gammel reporter etter at Trish overdriver om hvordan Austin tilbringer helgene sine.