The Making of Black Widow
Følg Scarlett Johansson, Florence Pugh, Rachel Weisz og David Harbour bak kulissene til Black Widow. Vær vitne til treningen besetningen måtte gjennom, og hvordan figurer fra Marvel-tegneserien som Taskmaster ble vekket til live for å bli inkludert i MCU. Vi ser også tilbake på Johanssons ti år som Natasha Romanoff.
Bli med Scarlett Johansson, Florence Pugh, Rachel Weisz og David Harbour og flere på en eksklusiv reise bak kulissene til Black Widow. Vær vitne til den strenge treningen Johansson og andre stjerner måtte gjennom for å utføre filmens forbløffende stunts og kampsekvenser. Oppdag hvordan klassiske figurer fra Marvel-tegneserien som Red Guardian og Taskmaster ble fortolket på ny og vekket til live for å bli inkludert i MCU. Reis til Budapests gater der produksjonen spilte inn for å skape mer autentisitet. Lær hvordan flotte sett slik som det røde rommet ble til gjennom en kombinasjon av praktiske elementer og visuelle effekter. I tillegg ser denne ASSEMBLED-episoden tilbake på Scarlett Johanssons ti år som Natasha Romanoff ved hjelp av gamle intervjuklipp og sjeldne opptak fra innspillingene. Alt dette og mer venter seerne i ASSEMBLED: The Making of Black Widow.