Car S.O.S
Mestermekaniker Fuzz Townshend og bildelsanker Tim Shaw drar ut på en reise for å redde klassiske bilvrak fra uvitende, men verdige eiere. Bilen blir tatt med til Car S.O.S' verksted og grundig restaurert til sin forne glans før den overraskende avsløringen venter. Her må vi advare om at avsløringene er kjent for å få voksne menn til å gråte...