Bibelens hemmeligheter med Albert Lin
Albert Lin leter etter sannheten bak to storslåtte historier fra Bibelen. Kan virkelige hendelser ligge bak delingen av Rødehavet og ødeleggelsen av Sodoma og Gomorra? For å løse disse mysteriene vil Albert bruke satellitter og romfartsteknologi for å se under jordens overflate og avdekke hemmeligheter som har vært begravet i tusenvis av år.