Favourites By
I denne herlige, nye matlagingserien tilbereder en blanding av 24Kitchen-kokker og kjente hjemmekokker sine favorittretter. Hver kokk forteller om oppskriften og hvorfor den er deres favoritt, slik at seerne kan følge med i tilberedningen. Favorittene kan være alt fra en kake til en hel middag, så hver episode inneholder noe nytt.