Sonnys sjanse
SONNY har vunnet et nasjonalt talentsøk etter hovedrollen i På tampen!, en populær TV-serie. Hun flytter fra Wisconsin med moren sin, Connie, og forbereder seg til et nytt kapittel i livet. Sonnys sjanse følger hverdagslivet hennes og hvordan hun tilpasser seg sitt nye liv. Hun blir venn med kollegaene NICO, GRADY og ZORA, mens TAWNI er vanskelig.
SONNY har vunnet et nasjonalt talentsøk etter hovedrollen i På tampen!, en populær TV-serie. Hun flytter fra Wisconsin med moren sin, Connie, og forbereder seg til et nytt kapittel i livet. Sonnys sjanse følger jobben og hverdagslivet hennes og hvordan hun tilpasser seg sitt nye liv. Hun får raskt venner i medskuespillerne NICO, GRADY og ZORA, mens programmets "stjerne" TAWNI gjør et vennskap vanskeligere enn Sonny var forberedt på. Sonny må også stri med rollebesetningens pågående feide med den snobbete rollebesetningen i tenåringsdramaet Mackenzie Falls og den kjekke stjernen i showet, CHAD DYLAN COOPER.