Lugar En El Cine, Un
Theo Angelopoulos reist van Athene naar Ostia, waar Pasolini werd vermoord. Hij interviewt Victor Erice in Spanje en ontmoet in Italië Tonino Guerra, Ninetto Davoli en Nico Naldini. Pasolini's stem verbindt hun historische en filmische reis.