Moord in Bourgondië
Mylène en Fred werken samen om de moord te onderzoeken op Morgane, een jonge chef-kok, gespecialiseerd in moleculaire gastronomie. Haar lichaam, met door stikstof verwoeste longen, werd gevonden in de Grande Forge de Buffon. Vervolgens wordt er nog een lichaam gevonden, in het kanaal: dat van commissaris Deville, die al jaren vermist werd en ook nog Mylène’s vader is.