Moord in Normandië
Clément Royan moet een moord oplossen. Maar de zaak neemt een heel andere wending als het slachtoffer een voormalig werknemer blijkt te zijn van het casino van zijn grootmoeder, Denise Royan. Clément moet het contact herstellen met zijn familie wier fortuin aan hun casino’s te danken is, maar van wie hij vervreemd geraakt is toen hij een carrière bij de politie verkoos boven de familiezaken.
Clément Royan moet een moord oplossen. Maar de zaak neemt een heel andere wending als het slachtoffer een voormalig werknemer blijkt te zijn van het casino van zijn grootmoeder, Denise Royan. Clément moet het contact herstellen met zijn familie wier fortuin aan hun casino’s te danken is, maar van wie hij vervreemd geraakt is toen hij een carrière bij de politie verkoos boven de familiezaken. Te midden van traditionele Normandische gewoontes en familiegeheimen, moet Royan ook samenwerken met een collega voor wie hij nog gevoelens lijkt te hebben. Clément moet zijn kalmte wel bewaren om het mysterie op te helderen dat een schaduw werpt op de kust van Normandië.