Beezy Bear
Donald en de parkopzichter hebben een woordenwisseling over het feit dat Donald ervan overtuigd is dat een beer zijn honing steelt. Hij kan echter niet aanwijzen welke beer het is. Het gaat om Humphrey de beer, die steeds de honing probeert te stelen. De bijen zijn de beer echter te slim af. Als Donald Humphrey betrapt terwijl deze honing probeert te stelen met een tuinslang, besluit Donald om de tuinslang met water te vullen. Hierdoor belanden Donald, Humphrey en de parkwachter allemaal kletsnat in de vijver.