Earthy Encounters
En action-eventyrfilm for familien i ånden til gamle sci-fi fantasifilmer. En 16 år gammel gutt tror han kan redde sin dødssyke bror med en eldgammel, sansende plante som han graver opp på hagesenteret der han jobber.