The Lady Bird Diaries
Fra prisvinnende filmskaper Dawn Porter, Trilogy Films og Industrial Media kommer The Lady Bird Diaries, en banebrytende dokumentarfilm som bruker Lady Birds lyddagbøker til å fortelle historien om én av de mest innflytelsesrike og minst forståtte Førstedamene i historien.