Being the Queen
Being the Queen bruker en skattekiste av usette intervjuopptak fra de som kjenner dronningen personlig. Parret med nøye undersøkt arkivmateriale og bilder, gir denne spesialen på én time, et grundig blikk på hennes liv og noen av de mest innflytelsesrike hendelsene i britisk monarkihistorie.