Baby Sharks
Selv de største, raskeste og mest voldsomme rovdyr starter … som en baby. Babyhaier er søte, men de må vokse opp raskt. Fordi ut av mer enn 500 haiarter, holder ikke én forelder seg rundt for å oppdra dem. Haier kan finnes i alle hav på planeten og har utviklet ekstraordinære forskjellige måter å bære sine unge og føde – og for babyhaier … å blomstre.