Camo Sharks
Kan haier endre farge etter sin vilje for å forsterke rovdyrevnene sine? Gjennom banebrytende eksperimenter, svarer ansette haibiologer på dette evolusjonsspørsmålet. Haiforskere Dr. Ryan Johnson og PhD-kandidat Gibbs Kuguru håper å fange pigmentendringer i sanntid for å forstå hvordan disse apeks-havrovdyrene manipulerer de ytre hudcellene sine for å aktivere kamuflasje.